Przejdź do głównej zawartości

Promocja Rossmann -55% - co warto kupić z MAYBELLINE




Jak już większość z was wie, zbliża się jesienna promocja w Rossmannie, dzięki której będziecie mogły skorzystać z -55% rabatu na kosmetyki 😇
 Dokładniej, pozostały 2 dni! Tak, promocja startuje 9.10 i trwa do 18.10 😻 Jest to świetna okazja na uzupełnienie braków i zaopatrzenie się w nowości - i tutaj właśnie chcę wam przedstawić 3 produkty, na które warto zwrócić uwagę :)


1. Korektor Instant Anti Age Eraser

Mam go w dwóch odcieniach - 06 NEUTRALIZER i 05 BRIGHTENER.
06 ma żółty odcień, natomiast 05 jest chłodnawy i wchodzi w róż. A co do samego korektora: 
Idealnie kryje cienie i "worki" pod oczami. Gąbeczka pomaga w aplikacji, a przezroczyste opakowanie pozwala na kontrolowanie zużycia produktu. Jestem naprawdę z niego zadowolona, pięknie wygląda na skórze i daje naturalny efekt - pewnie za sprawą zawartej w nim formule z owoców Goji i Haloxylu, co jest kolejnym plusem.




2. Tusze do rzęs COLOSSAL
 1) Colossal The Big Shot Daring Black
Jest to tusz zwiększający objętość rzęs. Jego szczoteczka, dzięki specjalnemu wyprofilowaniu umożliwia aplikację produktu. Jeśli macie problem z wytuszowaniem krótkich rzęs to ten produkt idealnie się u was sprawdzi. W dodatku możecie się zakochać w tym oto złotym opakowaniu 😻




2) Colossal Volum Express 100% Black
Ten tusz z kolei pięknie wydłuża i pogrubia rzęsy nie sklejając ich. Zasługą jest jego szczoteczka. Nie osypuje się i nie pozostawia efektu "sztucznych rzęs".



Polecam wam również bazę pod tusz do rzęs Colossal Big Shot Tinted Primer. Wasze rzęsy będą dodatkowo pogrubione, wydłużone i zyskają głębszy kolor. 






3. Paleta cieni do powiek The Burgundy Bar
Paletka zawiera 12 błyszczących cieni. Jest utrzymana w ciepłej kolorystyce o burgundowo-złotych odcieniach. Cienie utrzymują się przez cały dzień na skórze bez osypywania. Do kompletu dołączony jest dwustronny aplikator. Możliwości do stworzenia makijażu jest wiele.

 



I pamiętajcie - żeby skorzystać z promocji, musicie być zarejestrowane w aplikacji Rossmann❣️Kto czekał na tą akcję z niecierpliwością, tak samo jak ja? 🙊 Buziaki!  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Clafoutis z rabarbarem i borówkami

Hejka kochani❣️ Dzisiaj witam was przepisem na ten jakże prosty deser, jakim jest clafoutis. Jestem pewna, że nikt nie będzie miał problemu z jego przygotowaniem 🤗 Nie jest to fit przepis, moja mama niestety w takich nie gustuje, a chciałam by ona też go spróbowała. Oczywiście możemy pozamieniać produkty na te zdrowsze i problem rozwiązany 😁 Składniki: 130 g mąki pszennej 305 ml mleka  100 g cukru (w tym 2 łyżki do posypania owoców) 3 jajka 130 g rabarbaru 50 g borówek  masło do wysmarowania tortownicy cukier puder do posypania Przygotowanie: 1) Tortownicę o średnicy 24 cm wysmarowujemy masłem. 2) Rabarbar i borówki myjemy. Rabarbar kroimy w plasterki. Większą połowę owoców wysypujemy na dno tortownicy, zasypujemy cukrem (możemy to pominąć). 3) Jajka wbijamy do miski, zasypujemy połową cukru i miksujemy. 4) Do jajek dodajemy pozostały cukier, mąkę i wlewamy mleko. Miksujemy. 5) Powstałą masą zalewamy owoce i posypujemy resztą owoców. 6) Zapiekamy ok. 35-40 minut

Czarny i biała - ciuszki

Hejka kochani! 👋🏻😘  Przychodzę do was z obiecanymi ciuszkami 😊  Nie szalejemy na sam początek - pokażę wam ich niewiele... ale za to są naprawdę ciekawe 😇  O włosach się rozpisałam i chciałabym jednak unikać takiego trochę lania H2O, więc... wybrałam sobie czarny kombinezon i dla kontrastu białą bluzeczkę. Na koniec wrzucę wam fotki, a teraz tylko napiszę kilka słów odnośnie tych rzeczy. Kombinezon zamówiłam dla spodni, są świetne, góra od stroju też niczego sobie, materiał przyjemny, także jestem zadowolona z tego wyboru 🖤  Aa i wzięłam rozmiar 6, co normalnie noszę XS. Bluzeczka też mnie zachwyciła, jednak została tylko 8, więc ją wzięłam i niestety jest za szeroka 😫  W rzeczywistości prezentuje się korzystniej niż na zdjęciu w sklepie, więc jestem wewnętrznie zmuszona jakoś ją przerobić 🖤 A teraz sami spójrzcie:  Ciuszki pochodzą ze sklepu Ikrush 😊  Zapraszam was także do siebie na insta:  https://www.instagram.com/adziulekk/